اگر کالای مورد نیاز خود را پیدا نکردید اینجا را کلیک کنید
whatsapp instagram telegram linkedin pinterest
09124503848

09124503848
linkedin
pinterest

کارپوچینو کتاب کار جامع پایه پنجم ابتدایی انتشارات گاج

ناشر :
سال چاپ :
1401
شابک :
9786220306337
وزن (گرم) :
1280
تعداد :
1
قیمت : 188,000تومان 150,400تومان اضافه به سبد خرید
افزودن به علاقه مندی ها

کارپوچینو کتاب کار جامع پایه پنجم دبستان انتشارات گاج

تالیف: گروه مولفان گاج


درباره کتاب:

کتاب کار جامع پایه پنجم از مجموعه کارپوچینو انتشارات گاج، کتابی مناسب و کاربردی برای دانش‌آموزان پایه پنجم است. این کتاب کاری از گروه مؤلفان گاج بوده و در چهارصد و بیست و چهار صفحه منتشر شده. یکی از ویژگی‌های این کتاب رنگی و مصور بودن صفحات آن است که می‌تواند نظر دانش‌آموزان پایه پنجم را به خود جلب کند. این ویژگی در کتاب‌هایی که برای رده‌های سنی پایین‌تر منتشر می‌شود، رعایت شده تا دانش‌آموزان در طول روند آموزش کم‌تر احساس خستگی کنند و جذب رنگ‌ها و تصاویر کتاب شده و مباحث مورد نیازشان را دریافت می‌کنند.

ساختار کتاب کار جامع کارپوچینو پنجم گاج

نگاهی اجمالی به فهرست کتاب کار جامع کارپوچینو پنجم گاج نشان می‌دهد که هر کدام از کتاب های درسی پایه پنجم سرفصل ویژه‌ای را به خود اختصاص داده به این ترتیب که ابتدا درس ریاضی، سپس علوم، فارسی، هدیه‌های آسمان و مطالعات اجتماعی قرار گرفته‌اند. هر کدام از این دروس به فصل‌های کوچک‌تری تقسیم شده‌اند و سرفصل‌های و موضوعات هر کدام به طور دقیق مشخص شده‌اند. بنابراین دانش‌آموز پایه پنجم می‌تواند با ورق زدن کتاب و مراجعه به فهرست کتاب، به درس و موضوع موردنظر خود دسترسی پیدا کند.

درسنامه و تمرین کتاب کار جامع کارپوچینو پنجم گاج

برای هر درس در کتاب کار جامع کارپوچینو پنجم گاج بخش درسنامه وجود دارد. در این درسنامه مبحث موردنظر به طور کامل به همراه نکات مختلف آن توضیح داده شده‌اند. در این توضیحات هم از رنگ‌های مختلف استفاده شده و برای دروسی مثل ریاضی که شامل راه‌حل و فرمول است نیز در صورت وجود چند روش برای حل یک مسأله آن روش‌ها هم به تفکیک شرح داده شده‌اند. پس از درسنامه، بخش‌های مرور و جمع‌بندی و با هم تمرین کنیم قرار گرفته که دانش‌آموزان می‌توانند مباحث را مرور و سپس با تمرین و تکرار آن‌ها را به طور کامل یاد بگیرند. تمرین‌های کتاب نیز در قالب‌های مختلف طراحی شده تا دانش‌آموز بتواند نکات هر درس را در انواع سؤالات ببیند و برای امتحان آماده شود.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...