اگر کالای مورد نیاز خود را پیدا نکردید اینجا را کلیک کنید
whatsapp instagram telegram linkedin pinterest
09124503848

09124503848
linkedin
pinterest

گام به گام یازدهم رشته حسابداری کاردانش انتشارات چهارخونه

ناشر :
سال چاپ :
1400
شابک :
9786003051911
وزن (گرم) :
1200
تعداد :
1
قیمت : 160,000تومان 128,000تومان اضافه به سبد خرید
افزودن به علاقه مندی ها

معرفی و تحلیل کتاب گام به گام یازدهم حسابداری کاردانش چهارخونه

کتاب راهنمای گام به گام پایه یازدهم حسابداری انتشارات چهارخونه برای دانش‌آموزان رشته کاردانش و در چهارصد و پنجاه و شش صفحه منتشر شده است. در این کتاب تمام دروس پایه یازدهم حسابداری شرح داده شده‌اند. این دروس شامل ریاضی ۲، فارسی و نگارش ۲، انسان و محیط زیست، دین و زندگی ۲، زبان انگلیسی ۲، عربی زبان قرآن، مدیریت تولید، حسابداری تکمیلی و تاریخ معاصر ایران است. هر کدام از این دروس به سرفصل‌های و مباحثی تقسیم شده‌اند که با کتاب‌های درسی پایه یازدهم منطبق است. تنها کافی است که برای خواندن مبحث مورد نظر از درسی که می‌خواهید بخوانید شماره صفحه آن را از روی فهرست کتاب پیدا کنید. انتشارات چهارخونه به عنوان ناشر تخصصی کتاب‌های آموزشی توانسته مجموعه‌ای از کتاب‌های کمک آموزشی را برای دانش‌آموزان رشته‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش منتشر کند. در این مطلب به معرفی دقیق کتاب گام به گام یازدهم حسابداری کاردانش چهارخونه می‌پردازیم:

ویژگی‌های گام به گام یازدهم حسابداری کاردانش چهارخونه

کتاب گام به گام یازدهم حسابداری کاردانش چهارخونه با درس ریاضی شروع می‌شود. مباحث درس ریاضی شامل تابع، تابع خطی و درجه دوم، زاویه‌های دلخواه و نسبت مثلثاتی، لگاریتم و خواص آن و آمار توصیفی است. در این کتاب تلاش شده تا مباحث به طور دقیق توضیح داده شوند. به عنوان مثال برای توضیح مفهوم تابع از مثال‌های مختلف به همراه شکل استفاده شده و پس از آن نیز نمونه سؤال و تمرین داده شده تا بتوانید با حل سؤالات مبحث را کامل یاد بگیرید. این ساختار درسنامه‌ برای دروس دیگر نیز به همین شکل حفظ شده. مثلاً در دروسی مثل تاریخ معاصر ایران که ترکیبی از مباحث فهمیدنی و حفظ کردنی است نیز درسنامه کامل و دقیق است. استفاده از پرسش‌های نمونه و بخش فکر کنید و پاسخ دهید به شما کمک می‌کند تا خودتان را محک بزنید و ببینید چیزی که خوانده‌اید را فهمیده‌اید یا نیاز است دوباره مطالب را مرور کنید؟ در ضمن پاسخ تمام پرسش‌ها و نمونه سؤالاتی که در درسنامه آمده در همان قسمت شرح داده شده و نیازی نیست که به بخش دیگری از کتاب بروید.

دروسی مثل زبان انگلیسی نیز شامل کادرها و بخش‌های مختلف است. به این دلیل که زبان انگلیسی شامل چند مبحث متفاوت لغت و واژه‌های جدید، فنون و مهارت ترجمه، گرامر و درک مطلب است. در انتهای هر درس نیز جدولی از کلمات آن درس آمده تا بتوانید آن‌ها را یک جا و با هم مرور کرده و بخوانید.

گام به گام یازدهم حسابداری چهارخونه را چطور بخوانیم؟

کتاب گام به گام یازدهم حسابداری چهارخونه کتاب کار مفیدی است که می‌تواند به دانش‌آموزان رشته کاردانش کمک کند تا دروس خود را بهتر یاد بگیرند. بنابراین می‌توانید براساس نیاز خود و وضعیت تحصیلی‌تان به سراغ این کتاب بروید. دانش‌آموزان ضعیف با مطالعه درسنامه و یادداشت برداری از نکات مختلفی که در طول درسنامه و در قالب کادرهای کوچک و بزرگ آمده‌اند، می‌توانند وضعیت خود را بهبود دهند. دانش‌آموزانی که وضعیت تحصیلی متوسط و یا قوی دارند نیز می‌توانند با خواندن درسنامه، پاسخ دادن به پرسش‌ها و تمرین‌هایی که در درسنامه‌ آمده در دروس مختلف پیشرفت کنند. استفاده از گام به گام یازدهم حسابداری چهارخونه کاردانش شما را برای آزمون‌های مختلف هم آماده می‌کند و می‌تواند همراه خوبی برای تمام دانش‌آموزانی باشد که هدفشان کسب موفقیت و پیشرفت تحصیلی است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...