اگر کالای مورد نیاز خود را پیدا نکردید اینجا را کلیک کنید
whatsapp instagram telegram linkedin pinterest
09124503848

09124503848
linkedin
pinterest

گام به گام دوازدهم رشته حسابداری کاردانش انتشارات چهارخونه

ناشر :
سال چاپ :
1400
شابک :
9786003051928
وزن (گرم) :
760
تعداد :
1
قیمت : 130,000تومان 104,000تومان اضافه به سبد خرید
افزودن به علاقه مندی ها

معرفی و تحلیل کتاب گام به گام حسابداری دوازدهم چهارخونه (کاردانش)

کتاب راهنمای گام به گام حسابداری پایه دهم انتشارات چهارخونه مناسب برای دانش‌آموزان رشته کاردانش توسط گروه مولفان انتشارات چهارخونه در دویست و هفتادوپنج صفحه منتشر شده است. این کتاب جامع بوده و برای دانش‌آموزان رشته حسابی که قصد دارند در کنکور شرکت کنند، مناسب است. دروسی که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده شامل فارسی و نگارش ۳، دین و زندگی ۳، سلامت و بهداشت، هویت اجتماعی، عربی، زبان قرآن ۳ و حسابداری صنعتی است. شرح درس‌های کتاب با زبانی ساده و روان نوشته شده و اندازه فونت جملات مناسب بوده و تصاویر کتاب نیز سیاه و سفید هستند. نکات مهم هر درس در کادرهای کوچک خاکستری رنگی قرار گرفته تا توجه دانش‌آموزان را به خود جلب کند. در یک نگاه کلی می‌توان گفت ظاهر و طراحی کتاب بسیار ساده است با این حال از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. انتشارات چهارخونه به عنوان ناشر تخصصی آموزشی توانسته مجموعه‌ای از کتاب‌های آموزشی را برای دانش‌آموزان رشته‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای منتشر کند. این کتاب‌ها از سوی دانش‌آموزان مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند و تا کنون بارها تجدید چاپ شده‌اند. کتاب گام به گام پایه دوازدهم حسابداری کاردانش چهارخونه به دلیل جامع بودن و تمرکز بر تمام دروس پایه دوازدهم، کتاب محبوب و پرطرفداری است. در این مطلب به معرفی دقیق‌تر این کتاب می‌پردازیم:

ویژگی‌های گام به گام حسابداری دوازدهم چهارخونه

اگر فهرست کتاب گام به گام حسابداری دوازدهم چهارخونه نگاهی بیندازید، می‌بینید که هر کدام از درس‌های پایه دوازدهم به سرفصل‌های مختلفی تقسیم بندی شده‌اند. بنابراین شما می‌توانید از طریق فهرست کتاب به مبحث موردنظر خود بروید. هر درس با یک درسنامه شروع می‌شود. این درسنامه‌ها متناسب با ساختار کلی هر درس به بخش‌های کوچکتر تقسیم شده‌اند. به عنوان نمونه درس فارسی به چند زیر موضوع تقسیم شده و مبحث تاریخ ادبیات، دستور زبان، معنی ابیات و ... در آن شرح داده شده است. نکته مهم این درسنامه‌ها توجه به فعالیت‌ها و تمرین‌ها و پاسخ دادن به آن‌هاست. شما می‌توانید با مطالعه این بخش‌ها بدون نیاز به کتاب‌های درسی ایرادهای احتمالی خود را برطرف کنید.

چطور گام به گام حسابداری چهارخونه را بخوانیم؟

در کتاب گام به گام حسابداری دوازدهم کاردانش انتشارات چهارخونه دروس پایه دوازدهم هر درس براساس ساختاری که دارد توضیح داده شده است. به عنوان مثال درس حسابداری صنعتی که درسی تخصصی و مهم است و نیاز به حل مسأله و شرح دقیق سؤالات دارد، از جدول و کادرهای مختلف برای توضیح مباحث استفاده شده. علاوه بر این تمرین‌های کتاب به شما کمک می‌کند تا بر مباحث تسلط پیدا کنید. این کتاب مثل یک کتاب کار می‌توانید در فهم دروس مختلف به شما کمک کند، همچنین باعث می‌شود که با دقت بیشتری نکات هر درس را استخراج کرده و یاد بگیرید. در صورتی که وضعیت تحصیلی‌تان در یک درس ضعیف است، می‌توانید درسنامه و نکات آن درس را مطالعه کرده و از سؤالات و تمرینات آن نیز استفاده کنید. دانش‌آموزانی که وضعیت تحصیلی متوسط و یا قوی دارند هم می‌توانند با استفاده از محتوای آموزشی این کتاب پیشرفت کرده و برای آزمون و امتحانات آماده شوند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...