اگر کالای مورد نیاز خود را پیدا نکردید اینجا را کلیک کنید
whatsapp instagram telegram linkedin pinterest
09124503848

09124503848
linkedin
pinterest

کارپوچینو کتاب کار جامع پایه هشتم انتشارات گاج

ناشر :
سال چاپ :
1400
شابک :
9786220306252
وزن (گرم) :
1380
تعداد :
1
قیمت : 231,000تومان 184,800تومان اضافه به سبد خرید
افزودن به علاقه مندی ها

کارپوچینو کتاب کار جامع پایه هشتم انتشارات گاج

تالیف: گروه مولفان گاج


درباره کتاب:

کتاب کار جامع پایه هشتم از مجموعه کتاب‌های کارپوچینو انتشارات گاج است. این کتاب می‌تواند برای دانش‌آموزان پایه هشتم بسیار مفید باشد؛ چرا که به دلیل جامع بودن تمام دروس این پایه را پوشش داده و همچنین به دلیل ساختار کاربردی و مفیدی که دارد توانسته نظر بسیاری از دانش‌آموزان و معلمان را به خود جلب کند. کتاب کار جامع پایه هشتم کارپوچینو گاج شامل چند قسمت مختلف است که در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم.

ساختار کتاب کار جامع کارپوچینو پایه هشتم گاج

اگر به فهرست کتاب کار جامع کارپوچینو پایه هشتم گاج نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که درس‌های پایه هشتم به ترتیب در آن مشخص شده‌اند. ترتیب درس‌ها به این صورت است: ریاضی، علوم، فارسی، انگلیسی و عربی. در زیر هر درس نیز سرفصل‌های آن به همراه شماره صفحه آمده است. اگر به صفحه مربوط به هر کدام از دروس بروید، می‌بینید که در ابتدای هر درس یک درسنامه وجود دارد. در طول درسنامه‌ها بنا بر نوع درس و شیوه ارائه آن، مثال‌ها و تمرین‌های مختلفی آورده شده. به عنوان مثال درس ریاضی که فرمول و راه‌حل مساله در آن اهمیت دارد، کادرهای جداگانه‌ای برای توضیح نکات مربوط به حل مسأله دارد.

کتاب کار جامع کارپوچینو پایه هشتم بخش مجزایی برای مرور و جمع‌بندی و پرسش‌های مربوط به هر درس دارد. علاوه بر این استفاده متناسب و جذاب از رنگ‌های مختلف در درسنامه‌ها و تمرین‌های کتاب باعث افزایش جذابیت کتاب و اشتیاق بیش‌تر دانش‌آموزان برای مطالعه بیشتر مباحث می‌شود.

 

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...