اگر کالای مورد نیاز خود را پیدا نکردید اینجا را کلیک کنید
whatsapp instagram telegram linkedin pinterest
09124503848

09124503848
linkedin
pinterest

کارپوچینو کتاب کار جامع پایه هفتم انتشارات گاج

ناشر :
سال چاپ :
1402
شابک :
9786220306245
وزن (گرم) :
1280
تعداد :
1
قیمت : 460,000تومان 368,000تومان اضافه به سبد خرید
افزودن به علاقه مندی ها

کارپوچینو کتاب کار جامع پایه هفتم انتشارات گاج

تالیف: گروه مولفان گاج


درباره کتاب:

کتاب کار جامع پایه هفتم از مجموعه کتاب‌های کارپوچینو انتشارات گاج، کتابی مفید و کاربردی است. این کتاب به تمام دروس پایه هفتم می‌پردازد و با داشتن درسنامه‌های کامل و جامع و همچنین انواع سؤالات در قالب‌های متنوع برای دانش‌آموزان در هر وضعیتی که باشد، مناسب است. اگر می‌خواهید برای دروس مختلف پایه هفتم کتاب کار تهیه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از کتاب کار جامع کارپوچینو گاج استفاده کنید. با داشتن این کتاب دیگر نیازی نیست که بین چند کتاب در رفت و آمد باشید. مولفان این کتاب تلاش کرده‌اند با الگو و ساختاری یکسان به تمام دروس بپردازند و به شما در پیشرفت تحصیلی‌تان کمک کنند.

ساختار کتاب کار جامع پایه هفتم کارپوچینو گاج

فهرست کتاب کار جامع کارپوچینو پایه هفتم گاج نشان می‌دهد که دروس پایه هفتم به ترتیب از درس ریاضی شروع شده و پس از آن درس علوم، فارسی، انگلیسی و عربی قرار گرفته است. مباحث هر کدام از این دروس نیز به صورت دقیق در فهرست مشخص و شماره‌گذاری شده‌اند.

درسنامه کتاب کار جامع پایه هفتم کارپوچینو گاج

کتاب کار جامع پایه هفتم کارپوچینو گاج شامل درسنامه‌هایی کامل و کاربردی است. شیوه طراحی این درسنامه‌ها متناسب با دروس مختلف است. مثلاً برای درس ریاضی این درسنامه‌ها با انواع مثال و تمرین همراه شده‌اند. برای درس علوم نیز از شکل‌های مختلف و رنگی استفاده شده تا دانش‌آموزان مباحث را به خوبی درک کرده و یاد بگیرند. پرسش‌ها و سؤالاتی که برای هر درس آمده برای تمرین و مرور مباحث مناسب بوده و پاسخنامه آن‌ها در پایان هر بخش از کتاب کارپوچینو جامع هفتم گاج قرار گرفته است.

 

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...