اگر کالای مورد نیاز خود را پیدا نکردید اینجا را کلیک کنید
whatsapp instagram telegram linkedin pinterest
09124503848

09124503848
linkedin
pinterest

کارپوچینو کتاب کار جامع پایه ششم ابتدایی انتشارات گاج

ناشر :
سال چاپ :
1400
شابک :
9786220306344
وزن (گرم) :
1280
تعداد :
1
قیمت : 220,000تومان 176,000تومان اضافه به سبد خرید
افزودن به علاقه مندی ها

کارپوچینو کتاب کار جامع پایه ششم دبستان انتشارات گاج

تالیف: گروه مولفان گاج


درباره کتاب:

کتاب کار جامع پایه ششم از مجموعه کارپوچینو انتشارات گاج کاری از گروه مؤلفان گاج بوده که در پانصد و بیست و هشت صفحه منتشر شده است. این کتاب به شکل مصور و رنگی به چاپ رسیده تا دانش‌آموزان پایه ششم از دیدن تصاویر و رنگ‌های کتاب سر شوق بیایند و به آموختن و یادگیری علاقه‌مند شوند. از طرفی جامع بودن کتاب، کار دانش‌آموزان را راحت می‌کند چون دیگر لازم نیست بین چند کتاب در رفت و آمد باشند و برای تمام درس‌های پایه ششم یک کتاب کار خوب داشته باشند.

ساختار کتاب کار جامع پایه ششم کارپوچینو گاج

کتاب کار جامع پایه ششم کارپوچینو گاج فهرست کامل و خوبی دارد که می‌توانید از طریق آن به درس و مبحث موردنظرتان دسترسی پیدا کنید. در این کتاب درس‌ها به ترتیب ریاضی، علوم، فارسی، هدیه‌های آسمان و مطالعات اجتماعی مرتب شده‌اند. در فهرست کتاب هر درس یک رنگ مخصوص دارد و حاشیه صفحات کتاب هم برای هر درس به همان رنگ در آمده. با این روش مراجعه به فصل موردنظر راحت‌تر می‌شود چون حاشیه کتاب رنگی است.

درسنامه و تمرین‌ کتاب کار جامع کارپوچینو ششم گاج

کتاب کار جامع کارپوچینو ششم گاج برای هر درس یک درسنامه کامل و مفید دارد. با توجه به ساختار هر درس، درسنامه‌ها هم به روش‌های متفاوتی طراحی شده‌اند. مثلاً درس ریاضی پر از مثال‌های متنوع است تا دانش‌آموز در حین مطالعه مبحث با حل مثال‌ها بتواند متوجه مبحث شود. ضمن اینکه نکات هر درس به صورت مجزا تفکیک شده‌اند. بعد از درسنامه بخش «باهم تمرین کنیم» و پس از آن بخش «مرور و جمع‌بندی» قرار گرفته. شما می‌توانید با این بخش‌ها سرفصل‌های هر درس را مرور کرده و به طور کامل یاد بگیرید. اگر دانش‌آموز پایه ششم هستید و به دنبال کتاب کاری می‌گردید که بتواند به پیشرفت تحصیلی شما در تمام دروس کمک کند، پیشنهاد ما کتاب کارپوچینو جامع ششم گاج است.

 

برای مشاهده معرفی کتاب روی عنوان زیر کلیک کنید:

معرفی کارپوچینو کتاب کار جامع پایه ششم ابتدایی انتشارات گاج

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...