اگر کالای مورد نیاز خود را پیدا نکردید اینجا را کلیک کنید
whatsapp instagram telegram linkedin pinterest
09124503848

09124503848
linkedin
pinterest

میکرو عربی دوازدهم رشته علوم انسانی انتشارات گاج

ناشر :
نویسنده :
سال چاپ :
1402
شابک :
9786220304685
وزن (گرم) :
580
تعداد :
1
موجود نمی باشد
موجود شد به من اطلاع بده
افزودن به علاقه مندی ها

کتاب میکرو عربی دوازدهم رشته انسانی انتشارات گاج

درسنامه‌های بی‌نظیر + تست‌های چالشی + پاسخ‌های خواندنی

همراه با آخرین تغییرات کتاب درسی

ویژه کنکور ۱۴۰۰


درباره کتاب:

میکرو عربی دوازدهم انسانی گاج تالیف خدیچه علیپور شامل درسنامه‌های بی‌نظیر و تست‌های چالشی به همراه پاسخ‌های خواندنی است. این کتاب همراه با آخرین تعییرات کتاب درسی و ویژه کنکور طراحی شده. در صورتی که داوطلب کنکور انسانی باشید، خواندن کتاب‌های تست و کنکور را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ساختار میکرو عربی دوازدهم انسانی گاج

درسنامه‌های کتاب میکرو عربی دوازدهم گاج براساس مباحث مختلف درس عربی طبقه بندی شده‌اند. واژگان، درک متون عربی و ترجمه آن و قواعد بخش‌های مختلف درسنامه کتاب را تشکیل می‌دهند. در کنار ارائه محتوای آموزشی بخشی به نام «نمونه تستی» هم آمده که تست و سؤالی دقیقاً مرتبط با موضوع مطرح شده‌ را توضیح می‌دهد. در کنار این‌ها تعداد زیادی مثال وجود دارد که به شما کمک می‌کند محتوای هر بخش از درسنامه‌ را به طور کامل درک کنید. در کادر خاصی با عنوان «ترجمه عبارات مهم» هم می‌توانید عبارت‌های مهمی که در کتاب وجود دارد را به صورت ترجمه شده بخوانید. این بخش‌ها به مهارت شما در ترجمه هم کمک می‌کنند.

کتاب عربی دوازدهم میکرو گاج، کتابی مناسب برای داوطلبان کنکور انسانی است و به آنها کمک می‌کند تا درس عربی را با درصد بالایی بزنند. در صورتی که به دنبال منبع خوبی برای درس عربی دوازدهم هستید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...