اگر کالای مورد نیاز خود را پیدا نکردید اینجا را کلیک کنید
whatsapp instagram telegram linkedin pinterest
09124503848

09124503848
linkedin
pinterest

سیر تا پیاز جغرافیا دهم کلیه رشته ها انتشارات گاج

ناشر :
سال چاپ :
1399
شابک :
9786003597426
وزن (گرم) :
370
تعداد :
1
موجود نمی باشد
موجود شد به من اطلاع بده
افزودن به علاقه مندی ها

کتاب سیر تا پیاز جغرافیا دهم کلیه رشته ها انتشارات گاج

کامل‌ترین کتاب جغرافیای ایران دهم

  • آموزش + کنکور + امتحان
  • ۳ کتاب در ۱ کتاب
  • ۷۰۵ تست و سوال امتحانی


درباره کتاب:

کتاب سیر تا پیاز جغرافیا دهم گاج را فرهاد بهرامیان نوشته و تالیف کرده است. این کتاب می‌تواند یک کتاب کار مناسب و کاربردی باشد و به دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی کمک کند. بخش‌های مختلف کتاب باعث می‌شود که دانش‌آموزان به هیچ کتاب کمک درسی دیگری نیاز نداشته باشند و هر چه نیاز دارند را با استفاده از همین کتاب دریافت کنند. 

در بخش آموزش کتاب درسنامه‌های خوبی وجود دارد. اگر روزی از روزها به هر دلیلی از کلاس درس جغرافیا جا ماندید، نگران درس عقب افتاده نباششید. درسنامه کتاب سیر تا پیاز جغرافیا دهم گاج می‌تواند درس های عقب مانده را به شما آموزش دهد و مثل یک معلم درس را به شما یاد دهد. 

پیشنهاد ما این است که قبل از شروع امتحانات به سراغ فصل امتحانات کتاب بروید و نمونه سوالات امتحانی را بررسی کنید. این نمونه سوالات می‌توانند شما را برای هر آزمون و امتحانی آماده کنند و باعث شوند تا بهترین نتایج را از درس جغرافیای پایه دهم کسب کنید.

در نهایت برای اینکه خودتان را محک بزنید به سراغ بخش کنکور کتاب سیر تا پیاز جغرافی دهم گاج بروید و تست بزنید. یادتان باشد که اولین برخورد با هر تستی ممکن است، سخت باشد. اما ناامید نشوید و تست‌های هر فصل را بررسی کرده و پاسخ دهید. در ضمن پاسخنامه تست‌ها و امتحانات هم در این کتاب گنجانده شده است.

برای مشاهده معرفی کتاب بر روی عنوان زیر کلیک کنید:

معرفی کتاب سیر تا پیاز جغرافیا دهم کلیه رشته ها انتشارات گاج

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...