اگر کالای مورد نیاز خود را پیدا نکردید اینجا را کلیک کنید
whatsapp instagram telegram linkedin pinterest
09124503848

09124503848
linkedin
pinterest

کارپوچینو کتاب کار جامع پایه نهم انتشارات گاج

ناشر :
سال چاپ :
1400
شابک :
9786220306269
وزن (گرم) :
1250
تعداد :
1
موجود نمی باشد
موجود شد به من اطلاع بده
افزودن به علاقه مندی ها

کارپوچینو کتاب کار جامع پایه نهم انتشارات گاج

تالیف: گروه مولفان گاج


درباره کتاب:

کتاب کار جامع پایه نهم از مجموعه کتاب‌های کارپوچینو گاج است که در پانصد و هفتاد و شش صفحه منتشر شده. این کتاب جامع بوده و تمام سرفصل‌ها و نکات آموزشی و مهم مربوط به همه دروس پایه نهم را پوشش می‌دهد. اگر به دنبال کتابی هستید که مثل یک کتاب کار مفید و کاربردی تمام دروس را توضیح و شرح دهد و در ضمن شما را از هر کتاب دیگری بی‌نیاز کند، کتاب کار جامع پایه نهم کارپوچینو گاج مناسب شماست. در ادامه بخش‌های مختلف این کتاب را با هم مرور می‌کنیم.

ساختار کتاب کار جامع پایه نهم کارپوچینو گاج

فهرست کتاب کار جامع پایه نهم کارپوچینو گاج نشان می‌دهد که درس‌های مختلف به ترتیب مرتب و شماره‌گذاری شده‌اند. ترتیب درس‌ها شامل ریاضی، علوم، فارسی، انگلیسی و عربی است. اگر به هر کدام از سرفصل‌های موردنظر خود مراجعه کنید، متوجه می‌شوید که در ابتدا برای هر درس یک درسنامه طراحی و تالیف شده. در طراحی و نگارش درسنامه از کادرهای مختلف و همچنین رنگ‌های متنوع استفاده شده تا توجه دانش‌آموزان جلب شود. رنگ‌های به کار رفته نیز تند و زننده نیستند و چشم خواننده را اذیت نمی‌کنند.

در طول درسنامه کتاب کارپوچینو جامع پایه نهم گاج مثال‌ها و تمرین‌هایی قرار گرفته تا دانش‌آموزان بتوانند مباحث را به طور کامل یاد بگیرند و اگر ایرادی دارند با حل تمرین آن را برطرف کنند. این ویژگی کتاب نظر بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کرده و باعث افزایش محبوبیت این کتاب در بین دانش‌آموزان شده است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...