اگر کالای مورد نیاز خود را پیدا نکردید اینجا را کلیک کنید
whatsapp instagram telegram linkedin pinterest
09124503848

09124503848
linkedin
pinterest

زیست شناسی دوازدهم رشته تجربی آرام فر انتشارات تخته سیاه

ناشر :
نویسنده :
سال چاپ :
1399
شابک :
9786004064316
وزن (گرم) :
1210
تعداد :
1
موجود نمی باشد
موجود شد به من اطلاع بده
افزودن به علاقه مندی ها

کتاب زیست شناسی دوازدهم رشته تجربی آرام فر انتشارات تخته سیاه

مطابق با آخرین اصلاحیه


درباره کتاب:

کتاب زیست‌شناسی دوازدهم انتشارات تخته سیاه تألیف مهدی آرام‌فر منطبق بر آخرین تغییرات کتاب درسی است. این کتاب برای مطالعه و مرور و تست زنی مناسب است. اگر تا به حال کتاب مناسبی برای مرور زیست شناسی سال دوازدهم پیدا نکرده‌ای، خوب است که با بخش‌های مختلف زیست شناسی دوازدهم انتشارات تخته سیاه آشنا شوی:

ساختار کتاب زیست شناسی دوازدهم تخته سیاه

یکی از ویژگی‌های خوب کتاب زیست‌شناسی دوازدهم انتشارات تخته سیاه درسنامه‌هایی است که شرح کاملی از مباحث کتاب درسی را توضیح داده و متناسب با هر موضوع، ریز موضوع و سرفصل‌، تست‌های مرتبط با آن را هم ارائه می‌دهند. با اینکه این تست‌ها در میان درسنامه‌ها آمده‌اند اما بهتر است وقتی به سراغشان بروی که درسنامه را فهمیده باشی. البته با این توضیحات مفصل بعید است که دیگر مشکلی برایت باقی بماند.

تیپ بندی تست‌های کتاب زیست شناسی دوازدهم

چند نوع تست در کتاب زیست شناسی دوازدهم تخته سیاه گنجانده شده؛ به دسته اول که در بین درسنامه آمده‌اند، اشاره کردیم. دسته دوم تست‌های تثبیت مطالب هستند که معلوم است وظیفه‌شان چیست، دسته سوم تست‌های خط خطی هستند که براساس مطالب هر فصل طراحی شده‌اند. تست‌های بی‌خط هم تست‌هایی برای آمادگی کنکور هستند که تست‌هایی از آزمون‌های آزمایشی، تألیفی و ترکیبی هستند.

 

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...