اگر کالای مورد نیاز خود را پیدا نکردید اینجا را کلیک کنید
whatsapp instagram telegram linkedin pinterest
09124503848

09124503848
linkedin
pinterest

میکرو طلایی زبان انگلیسی کامل جامع کنکور کلیه رشته ها انتشارات گاج

ناشر :
نویسنده :
سال چاپ :
1400
شابک :
9786220300328
وزن (گرم) :
1680
تعداد :
1
قیمت : 239,000تومان 191,200تومان اضافه به سبد خرید
افزودن به علاقه مندی ها

کتاب میکرو طلایی انگلیسی کامل جامع کنکور کلیه رشته ها انتشارات گاج

دهم + یازدهم + دوازدهم

  • آموزش کامل + ۳۳۶۹ تست + ۱۲۳ درک مطلب و کلوز تست
  • برای آمادگی در کنکور سراسری و آزمون‌های آزمایشی
  • همراه با کتابچه رایگان واژگان کنکور
  • ویژه کنکور ۱۴۰۱


درباره کتاب:

کتاب میکرو طلایی انگلیسی کامل کنکور را سعید ابراهیمی برای آمادگی در کنکور سراسری و آزمون‌های آزمایشی تالیف کرده است. این کتاب تمام سرفصل‌های زبان انگلیسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می‌دهد و همراه با کتابچه رایگان واژگان کنکور ارائه می‌شود. میکرو طلایی انگلیسی کامل گاج از جمله بهترین منابع زبان انگلیسی کنکور برای کلیه رشته‌ها به شمار می‌رود و می‌تواند شما را تا شب کنکور همراهی کند.

چرا میکرو طلایی انگلیسی کامل کنکور گاج؟

کتاب میکرو طلایی انگلیسی کامل کنکور گاج شامل درسنامه‌های کامل به اضافه ۳۳۶۹ تست و ۱۲۳ متن درک مطلب و کلوز تست است. با داشتن این کتاب می‌توانید مطمئن باشید که زبان انگلیسی را به طور کامل یاد می‌گیرید و تست‌های کنکور را با سرعت جواب می‌دهید. درسنامه‌های کتاب میکرو طلایی انگلیسی کامل کنکور گاج به شیوه‌ای طراحی شده تا تمام نکاتی که در تست‌های کنکور به کار رفته را پوشش دهد. علاوه بر این تمرین‌های کتاب درسی نیز در این درسنامه‌ها لحاظ شده و دانش‌آموزان می‌توانند با مطالعه کامل این درسنامه‌ها مطمئن باشند که کل تمرین‌های کتاب درسی را هم مرور کرده‌اند. کتابچه واژگانی که به طور رایگان با این کتاب ارائه می‌شود، کتابی کوچک است که می‌توانید همیشه همراه خود داشته باشید و واژه‌های زبان انگلیسی را به وسیله آن مرور کنید.

تست‌های میکرو طلایی انگلیسی کامل کنکور گاج

تعداد تست‌های میکرو طلایی انگلیسی کامل کنکور گاج قابل توجه است. تعدادی از این تست‌ها شامل تست‌های دشواری هستند که داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند به آنها جواب دهند. تست‌های کتاب شامل تست‌های کنکوری و تالیفی هستند و در صورتی که بر تمام مباحث زبان انگلیسی مسلط شده باشید، تست زنی به مرور سرفصل‌ها و افزایش سرعت‌تان کمک می‌کند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...