اگر کالای مورد نیاز خود را پیدا نکردید اینجا را کلیک کنید
whatsapp instagram telegram linkedin pinterest
09124503848

09124503848
linkedin
pinterest

پرسمان فارسی ششم ابتدایی انتشارات گاج

ناشر :
نویسنده :
سال چاپ :
1401
شابک :
9786003599352
وزن (گرم) :
530
تعداد :
1
موجود نمی باشد
موجود شد به من اطلاع بده
افزودن به علاقه مندی ها

کتاب پرسمان فارسی ششم از مجموعه کتابهای پرسمان انتشارات گاج است. این کتاب با آخرین تغییرات کتاب درسی منطبق بوده و یک کتاب واقعی و باحال است. اگر تو هم دانش‌آموز پایه ششم هستی، می‌توانی با بخش‌های مختلف کتاب آشنا شوی و اگر از آن خوشت آمد آن را به عنوان دوست صمیمیت انتخاب کنی. نظرت چیست؟

ساختار کلی کتاب پرسمان فارسی ششم گاج

کتاب پرسمان فارسی ششم گاج شامل بخش درسنامه و سؤالات امتحانی و پاسخنامه تشریحی است. درسنامه کتاب چند ویژگی مهم دارد. اول از همه اینکه تمام واژگان کتاب همراه با معنی‌شان آمده، متن کامل درس‌ها و شعرها هم در کتاب هست تا لازم نباشد به کتاب درسیت سر بزنی. علاوه بر این پاسخ تمام سؤالاتی که در بخش درک مطلب، خوانش متن و درک و دریافت کتاب درسی هم در این کتاب موجود است. واژه‌های مهم املایی و نکات مهم دانش‌های ادبی و زبانی هم به صورت جدا آورده شده‌اند.

انواع سؤالات کتاب پرسمان فارسی ششم گاج

سؤالات کتاب پرسمان فارسی ششم گاج از تنوع بالایی برخورداند. با توجه به اینکه هدف تو از تهیه و مطالعه این کتاب، پیشرفت در درس فارسی و کسب موفقیت در این درس است و دوست داری در طول سال تحصیلی هر امتحانی را به راحتی پشت سر بگذاری، سؤالات متنوعی برایت طراحی شده است. انواع سؤالات تکمیلی، سؤالات مفهومی و مرتبط با مباحث متنوع، سؤالات درست و نادرست و ... را می‌توانی در بخش پرسش‌های کتاب پیدا کنی.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...