اگر کالای مورد نیاز خود را پیدا نکردید اینجا را کلیک کنید
whatsapp instagram telegram linkedin pinterest
09124503848

09124503848
linkedin
pinterest

گام به گام دهم رشته حسابداری کاردانش انتشارات چهارخونه

ناشر :
سال چاپ :
1400
شابک :
9786003051904
وزن (گرم) :
900
تعداد :
1
قیمت : 140,000تومان 112,000تومان اضافه به سبد خرید
افزودن به علاقه مندی ها

کتاب گام به گام دهم رشته حسابداری کاردانش انتشارات چهارخونه

راهنمای گام به گام


درباره کتاب:

کتاب گام به گام دهم رشته حسابداری کاردانش انتشارات چهارخونه یک کتاب کار مفید و کاربردی است که دانش‌آموزان پایه دهم می‌توانند برای درس‌های مختلف از آن استفاده کنند. در صورتی که می‌خواهید پایه خود را در دروس مختلف تقویت کنید و قبل از امتحانات نکات مهم هر درس را مرور کرده و آمادگیتان را بالا ببرید، این کتاب می‌تواند به شما کمک کند. گام به گام دهم رشته حسابداری انتشارات چهارخونه شامل دروس ریاضی، عربی، قرآن، دین و زندگی، فارسی و نگارش، زبان انگلیسی و دروس تخصصی شامل الزامات محیط کار و حسابداری است.

در کتاب گام به گام دهم رشته حسابداری کاردانش چهارخونه برای هر درس یک خلاصه کوتاه و مختصر وجود دارد. پس مهم است که قبل از مطالعه این کتاب، کتاب درسی خودتان را مرور کرده و بدون اشکال و ایراد به سراغ این کتاب بروید. علاوه بر این مطالعه شرح درس‌های کوتاه کتاب گام به گام دهم حسابداری چهارخونه برای مرور سریع و فوری قبل از جلسه امتحان هم مفید است. فقط کافی است که این درسنامه‌های کوتاه را بخوانید و سپس به سراغ سوالات کتاب بروید.

تمرین‌ها و سوالاتی که در کتاب گام به گام دهم حسابداری گنجانده شده هم برای تمرین بیشتر و افزایش تسلط شما بر مباحث کتابهای درسی بسیار سودمند است و با خواندن آن می‌توانید امتحانات و آزمون‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید.

برای مشاهده معرفی کتاب بر روی عنوان زیر کلیک کنید:

معرفی کتاب گام به گام دهم رشته حسابداری کاردانش انتشارات چهارخونه

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...