اگر کالای مورد نیاز خود را پیدا نکردید اینجا را کلیک کنید
whatsapp instagram telegram linkedin pinterest
09124503848

09124503848
linkedin
pinterest

عربی جامع کنکور رشته ریاضی و تجربی انتشارات خیلی سبز

ناشر :
نویسنده :
سال چاپ :
1400
شابک :
9786222302641
وزن (گرم) :
1200
تعداد :
1
قیمت : 196,000تومان 156,800تومان اضافه به سبد خرید
افزودن به علاقه مندی ها

کتاب عربی جامع کنکور رشته ریاضی و تجربی انتشارات خیلی سبز

پرسش‌های چهار گزینه‌ای

کلی تغییرات خوب

دهم، یازدهم و دوازدهم


درباره کتاب:

کتاب عربی جامع خیلی سبز سه بخش کلی دارد؛ عربی دهم، عربی یازدهم و عربی دوازدهم. در هر بخش دروس همان پایه ارائه شده‌اند. این دروس شامل درسنامه‌ها، نمونه سؤالات و تست‌های چهار گزینه‌ای هستند. از آن جایی که درس عربی برای خیلی از دانش‌آموزان درس چالش برانگیزی است، باید یک بار برای همیشه تکلیفمان را با آن مشخص کنیم. آیا می‌خواهیم با عربی دوست شویم یا نه؟ اتفاقاً عربی می‌تواند از آن رفقایی بشود که سالهای سال همراهیت می‌کند و هر جا بهش نیاز داشته باشی با آغوش باز کمکت می‌کند و دستت را می‌گیرد. پس همین امروز با کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی جامع خیلی سبز ستون این رفاقت را بگذار.

درسنامه‌هایی که در کتاب عربی جامع خیلی سبز گنجانده شده از هر نظر کامل و دقیق‌اند. وقتی بدانی گروهی از آدمهای متخصص جمع‌ شده‌اند تا نکات کنکوری را بهت یاد بدهند، از یک خط کتاب هم بی‌تفاوت نمی‌گذری و کلمه به کلمه‌اش را می‌خوانی. نکته دیگر این است که لغات مهم، کاربردی و دشوار هم در انتهای درسنامه آمده که می‌توانی همه را مرور کنی. ضمن اینکه محتوای درسنامه‌ها به صورت جداول مختلف و در دسته‌های متفاوت قرار گرفته‌اند تا بتوانی تفاوتهایشان را درک کنی و هضم کل مباحث برایت ساده‌تر شود.

تست‌های عربی هم بخش بعدی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی جامع هستند. این تست‌ها در سطوح مختلفی از آسان گرفته تا سخت و کنکوری و ترکیبی هستند. بیخیال هیچکدامشان نشو و همه‌شان را با مهارت و دقت فراوان جواب بده. بعد از خواندن این کتاب دیگر باید برای تستهای عربی آزمون اصلی آماده شده باشی.

برای مشاهده معرفی کتاب بر روی عنوان زیر کلیک کنید:

معرفی کتاب عربی جامع کنکور رشته ریاضی و تجربی انتشارات خیلی سبز

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...