اگر کالای مورد نیاز خود را پیدا نکردید اینجا را کلیک کنید
whatsapp instagram telegram linkedin pinterest
09124503848

09124503848
linkedin
pinterest

جمع بندی ادبیات فارسی کلیه رشته ها انتشارات مهروماه

ناشر :
نویسنده :
سال چاپ :
1400
شابک :
9786003174368
وزن (گرم) :
500
تعداد :
1
قیمت : 79,000تومان 63,200تومان اضافه به سبد خرید
افزودن به علاقه مندی ها

کتاب جمع بندی ادبیات فارسی کلیه رشته ها انتشارات مهروماه

مرور و جمع‌بندی کنکور در ۲۴ ساعت

دهم . یازدهم . دوازدهم

جمع بندی

کنکور ۱۴۰۱


فهرست کتاب:

  • فصل ۱: واژگان
  • فصل ۲: املا
  • فصل ۳: دستور زبان
  • فصل ۴:‌ آرایه‌های ادبی
  • فصل ۵: معنی، مفهوم و قرابت معنایی
  • فصل ۶: تاریخ ادبیات
  • فصل ۷:‌ آزمون‌های جامع
  • فصل ۸: پاسخنامه تشریحی


درباره کتاب:

کتاب جمع‌بندی ادبیات فارسی انتشارات مهر و ماه کتابی جامع برای خواندن مباحث ادبیات پایه دهم، یازدهم و دوازدهم است. با این کتاب می‌توانی مرور و جمع‌بندی را در ۲۴ ساعت انجام دهی. اگر برایت مهم است که درصد درس ادبیات فارسی را به عنوان یکی از دروس مهم و رتبه‌ساز کنکور سراسری بالا بزنی و برای این درس در دوره جمع بندی برنامه ویژه‌ای داری، کتاب جمع‌بندی ادبیات فارسی نشر مهر و ماه گزینه خوبی برایت توست.

کتابهای جمع بندی نشر مهر و ماه

یکی از ویژگی‌های کتاب‌های جمع بندی نشر مهر و ماه این است که در کنار شرح درس‌هایی که برای مرور مباحث بسیار مفیدند، تست‌های زیادی هم دارند. این کتاب‌ها می‌توانند به داوطلبان کمک کنند که در روزهای منتهی به کنکور و در دوره‌ای که به تست زنی نیاز دارند، تا می‌توانند تست بزنند و ذهنشان را برای تست زنی و روبه‌رو شدن با انواع مختلف تست‌ها و تیپ‌های متفاوت سؤالات کنکور آماده کنند. کتاب‌های جمع‌بندی نشر مهر و ماه برای دروس مختلف عمومی و اختصاصی تدوین و منتشر شده‌اند و تو می‌توانی براساس برنامه‌ریزی‌ها و سیر مطالعه‌ات این کتاب‌ها را تهیه کنی.

ویژگی‌های کتاب جمع‌بندی ادبیات فارسی مهر و ماه

کتاب جمع بندی ادبیات فارسی نشر مهر و ماه شامل ۷ فصل کلی است. فصل اول به واژگان مهم و دشوار اختصاص یافته، فصل دوم املا و فصل سوم دستور زبان است. فصل چهارم آرایه‌های ادبی و فصل پنجم معنی، مفهوم و قرابت معنایی است. فصل ششم تاریخ ادبیات و در نهایت فصل هفتم آزمون‌های جامع است. پاسخنامه تشریحی هم در انتهای کتاب قرار دارد. این شیوه فصل‌بندی باعث می‌شود که بتوانی کل مباحث مرتبط به هم را یکجا بخوانی. البته می‌توانی براساس نیازت بخش‌های جزئی‌تر هر فصل را به ترتیب مرور کنی و تست‌هایش را بزنی.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...